زندگی جدید شازده خانوم

خرید بک لینک

امکانات وب

بچه ك بودم قبل از مدرسه همه چي رو بهم ياد داده بودنديعني خوندن و نوشتن و جمع و تفريق و جدول ضرب رو كامل بلد بودمهميشه بيشتر از چيزي ك معلم ازمون ميخواست ميخوندم و مينوشتمتا كاراي مدرسه رو انجام نميدادم آروم و قرار نداشتمحالا اين بچه ها رو درك نميكنم....نشستن منتظرن يكي بياد لقمه بذاره دهنشونپسرك ٤ام امتحان داره....يه پيش خواني ساده رو انجام نداده!! ميخواستم كلشو بكنمهرجلسه ميرم بهش ميگم عزيزم زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

تا همين الان داشتم يه فيلم تركي ميديدم....اسمش "همه چيز از عشقه"... يه تيكش رو تو تي وي ديده بودم و خوشم اومد و دانلوديدم...فكر ميكردم در روزهاي شكست عشقي ب دردم ميخوره....مثلا اينك چگونه با يكي ديگ بريزي رو هم و اون قبلي رو بسوزوني....يا مثلا اينقد شكلات بخوري و گريه كني ك بميري....يا با دوستات بري خونه همون شخص اول رو ب گند بكشي دلت خنك شه.....به دردم نخورد....جمله هاي جالب انگيز زيادي داشت داخ زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

بعد از اون خواستگاري كذايي و حرفاي بعدش تو كافي شاپ ديگ دلم نميخواست ببينمش....يه جورايي از سر وظيفه ميديدمش و همش معذب بودم از اينك پيشش باشم...حس ميكردم يه غريبس واسم...هر بار ميرفتيم بيرون اصرار داشتم ك بايد زود برگردم خونه....حتي شب تولدش ك از قبل كلي ذوق و برنامه داشتم واسش و كسي هم خونه نبود...فقط ميخواستم برگردم خونه....بهش نگفتم كسي خونه نيست ك زود برگردميا خيلي وقتاي ديگ ك نميخواستم تو زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

هركاري دلت ميخواد بكن!!!

كي دوست داره همچين چيزي بشنوه؟؟؟

مثلا وقتي عصباني هستي يكي ب جاي اينك بغلت كنه و آرومت كنه اينو بگه

وقتي داري يه رابطه رو تموم ميكني و اينو ميشنوي

وقتي چمدونت رو بستي و داري ميري و اينو ميشنوي

فقط ب يه چيز ميرسي

چرا قبلا هركاري دوست داشتم نكردم؟؟ اگ قراره تهش اينو بشنوم خوب از اول ميرفتم و هركاري دلم ميخواست ميكردم!!

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

امروز از بلاك دراوردمشون...خودش، خواهرش و ننش

نه چون بخشيدمش

نه چون دلم ازشون صاف شده

واسه اينك بايد برن، نباشن، گم بشن

نميخواستم تو ليستم داشته باشمشون....نميخواستم هي لست سين چك كنم ببينم كجان يا عكس پروفايلشون چيه....ميخوام فقط نباشن

بدترين اتفاق اينك با دوستات ميري بيرون همش حرف اون باشه

تنها ميري بيرون همش خاطره هاي اون باشه

برميگردي خونه اون پي ام ميده....در حد فحش....بيا ببينمت!!! واقعا؟؟؟؟ ديگ چي سرورم؟؟؟

نميدونم كي قراره تموم بشه اين دوران

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

خستم خيلي خسته

اينقد ك تو اين ساعت چراغا رو خاموش كردم و زير پتو دارم با گوشي بازي ميكنم

الكي مثلا خوابم

حتي حال ندارم برم قرص بخورم

يه جمله ديگ از اين فيلم تركيه يادم اومد

تنها راهي ك براي فراموش كردن خاطرات بد هست اينكه خاطرات خوب بسازي

متاسفانه نسخه اي واسه فراموش كردن خاطرات خوب ندادن

دلم نميخواد تو اوج پيري و آلزايمر واسه نوه هام خاطرات اين وقتايي ك گذشته رو با ذوق تعريف كنم

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

بده ك همه بدونن با كي هستي

همه سراغشو بگيرن

مياي آرايشگاه ك يادت بره....ك يه زماني رو واسه خودت باشي

حتي آرايشگر هم سراغشو بگيره و هي جلو خودتو بگيري ك اشكات نريزه پايين

خيلي بده خيلي

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

پررررررروووو

عوووووضي

حالم ازت بهم ميخوره

چجوري روت ميشه ب من زنگ بزني

چجوري روت ميشه با من حرف بزني

اين حجم از وقاحت حالمو بهم ميزنه

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

واسش مي نويسم

يه جاهايي فحشش ميدم يه جاهايي از خاطره هاي خوبمون ميگم يه جاهاي حتي دلم ضعف ميره واسش

ولي تهش همه رو پاك ميكنم

توحتي لايق فحش شنيدنم نيستي

با تشكر از آپشن جديد تلگرام

بنويس بنويس بنويس بعد همشو پاك كن

اينجوري هم دلت خالي شده هم اون چيزي از حست نميدونه

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

ميگه چي بگم تو راضي بشي

خيلي دوست دارم بهش بگم تو حرف زياد زدي يكم عمل هم امتحان كني بد نيستاااا

حااااالم از كاراش بهم ميخوره

از اون طرف آمار ددر دودور رفتناش ميرسه با دخترا

از اون طرف تريپ فسرده بر ميداره واسه من

چرا؟؟؟؟ مگه من ازش خواستم؟؟

بگو داري حال دنيا رو ميكني برو بكن دست از سر من بردار

زندگی جدید شازده خانوم...

ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 23:22

صفحه بندی